Øget læringsudbytte gennem forbedret forberedelse og højere aktivitetsniveau i et klimafysikkursus på universitetsniveau: En praktisk anvendelse af flipped classroom og Brousseaus teori om didaktiske situationer

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

Standard

Øget læringsudbytte gennem forbedret forberedelse og højere aktivitetsniveau i et klimafysikkursus på universitetsniveau : En praktisk anvendelse af flipped classroom og Brousseaus teori om didaktiske situationer. / Rasmussen, Sune Olander; Rasmussen, Dorte Elisabeth; Børgesen, Nana Quistgaard.

I: MONA: Matematik og Naturfagsdidaktik, Bind 1, 06.03.2017, s. 22-36.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

Harvard

Rasmussen, SO, Rasmussen, DE & Børgesen, NQ 2017, 'Øget læringsudbytte gennem forbedret forberedelse og højere aktivitetsniveau i et klimafysikkursus på universitetsniveau: En praktisk anvendelse af flipped classroom og Brousseaus teori om didaktiske situationer', MONA: Matematik og Naturfagsdidaktik, bind 1, s. 22-36.

APA

Rasmussen, S. O., Rasmussen, D. E., & Børgesen, N. Q. (2017). Øget læringsudbytte gennem forbedret forberedelse og højere aktivitetsniveau i et klimafysikkursus på universitetsniveau: En praktisk anvendelse af flipped classroom og Brousseaus teori om didaktiske situationer. MONA: Matematik og Naturfagsdidaktik, 1, 22-36.

Vancouver

Rasmussen SO, Rasmussen DE, Børgesen NQ. Øget læringsudbytte gennem forbedret forberedelse og højere aktivitetsniveau i et klimafysikkursus på universitetsniveau: En praktisk anvendelse af flipped classroom og Brousseaus teori om didaktiske situationer. MONA: Matematik og Naturfagsdidaktik. 2017 mar. 6;1:22-36.

Author

Rasmussen, Sune Olander ; Rasmussen, Dorte Elisabeth ; Børgesen, Nana Quistgaard. / Øget læringsudbytte gennem forbedret forberedelse og højere aktivitetsniveau i et klimafysikkursus på universitetsniveau : En praktisk anvendelse af flipped classroom og Brousseaus teori om didaktiske situationer. I: MONA: Matematik og Naturfagsdidaktik. 2017 ; Bind 1. s. 22-36.

Bibtex

@article{44c2cc2087f44b9a82cd18c07b187124,
title = "{\O}get l{\ae}ringsudbytte gennem forbedret forberedelse og h{\o}jere aktivitetsniveau i et klimafysikkursus p{\aa} universitetsniveau: En praktisk anvendelse af flipped classroom og Brousseaus teori om didaktiske situationer",
author = "Rasmussen, {Sune Olander} and Rasmussen, {Dorte Elisabeth} and B{\o}rgesen, {Nana Quistgaard}",
year = "2017",
month = mar,
day = "6",
language = "Dansk",
volume = "1",
pages = "22--36",
journal = "MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik",
issn = "1604-8628",
publisher = "Institut for Naturfagenes Didaktik, K{\o}benhavns Universitet",

}

RIS

TY - JOUR

T1 - Øget læringsudbytte gennem forbedret forberedelse og højere aktivitetsniveau i et klimafysikkursus på universitetsniveau

T2 - En praktisk anvendelse af flipped classroom og Brousseaus teori om didaktiske situationer

AU - Rasmussen, Sune Olander

AU - Rasmussen, Dorte Elisabeth

AU - Børgesen, Nana Quistgaard

PY - 2017/3/6

Y1 - 2017/3/6

M3 - Tidsskriftartikel

VL - 1

SP - 22

EP - 36

JO - MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik

JF - MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik

SN - 1604-8628

ER -

ID: 179617154